Nemzetközi cégek kommunikációs stratégiája napjainkban – I. Karrier Est Károlyi Zsuzsanna tolmácsolásával.
Kíváncsi vagy, hogy ismert nemzetközi cégek miként alakítják ki kommunikációs stratégiáikat? Hogyan építhető fel és őrizhető meg a jó hírnév? Az idei tanév első Karrier Estjének vendége Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Zrt. kommunikációs vezetője lesz, aki minden témával kapcsolatban felmerülő kérdésedre megadja a választ.
Az előadó a szakma jeles képviselője, évek óta tanít a Budapesti Kommunikációs Főiskolán, s számos szakmai ügynökség alapító tagja is egyben. Az E.ON-t megelőzően IT és telekommunikációs területen, valamint a bankszektorban is tevékenykedett kommunikációs vezetőként. Karrierjét 4 évig külföldön építette, ezt követően került az E.ON-hoz, s vált a teljes cégcsoport vállalati kommunikációjának felelősévé, irányítójává. Munkásságát számos elismeréssel, díjjal jutalmazták: Greenovációs díj 2013, European CSR Award 2013 a „Háló Programért”, Arany Penge 2012 díj és Golden Hammer elismerés.
Károlyi Zsuzsanna részt vett az idei PR Akadémián is, ahol „Energetika újraöltve” című előadása során számolt be a szakma kihívásairól. Most mi hozzuk el őt, hogy beavasson bennünket, mikkel kell szembenéznie munkája során egy kommunikációs vezetőnek. Mitől lesz egy adott cég külső – és belső kommunikációja hatékony? Hogyan építsük ki magunk köré a kívánt lojális fogyasztói réteget? Miként alakíthatjuk ki cégünk reputációját?
További részletekért látogass el a BME KommON Facebook oldalára!