Program:
9.30 - 10.00 Regisztráció a konferenciaterem előterében
10.00 – 10. 15 Megnyitó Dr. Kövesi János tanszékvezető egyetemi tanár - dékán BME GTK
10.15 – 10. 35 TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0002 projekt fejlesztési célkitűzések és időközi eredmények – a projektben elkészült tartalmi fejlesztéseket bemutató e-füzet 1.publikálása
Dr. Benedek András tanszékvezető egyetemi tanár, MTA doktora BME projekt szakmai vezető
10.35 – 11.05 A szakmai együttműködő partnerek projektben vállalt tartalomfejlesztései - projekttapasztalatok, helyzetkép,
Egészségügyi tanár szak
Gyógypedagógia tanár szak
Pedagógia tanár szak
11,05 – 11,20 Kávészünet
11.20 – 12.00 A szakmai együttműködő partnerek projektben vállalt tartalomfejlesztései – projekttapasztalatok, helyzetkép
Mérnöktanár szak – PTE
Mérnöktanár szak – SZE
Mérnöktanár szak – NYME
Mérnöktanár szak - DE
12.00 – 12.40 A konzorciumi partnerek projektben vállalt fejlesztései - projekttapasztalatok, helyzetkép
Mérnöktanár szak – BME
Mérnöktanár szak – ÓE
Digitalizálási tapasztalatok, eredmények
IKT fejlesztés terve
12.40 – 13.40 Ebéd, kávészünet
13,40 – 15,50 Előadások – prezentációk Pszichológia Tanszék Oktatásinnovációs és Felnőttképzési Központ Műszaki Pedagógia Tanszék
15.50 – 16.00 Zárás Dr. Benedek András intézetigazgató BME GTK
Az Alkalmazott Pedagógiai és Pszichológiai Intézet (BME APPI) 2006 óta tartó APPI konferencia sorozatán belül kerül sor 2014. évi rendezvényére immár 8. alkalommal. A konferencia egyfelől a „A műszaki és humán szakterület szakmai pedagógusképzésének és képzők hálózatának fejlesztése” TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0002 című projekt időközi eredményeinek disszeminációját mutatja be, másfelől teret ad az Ergonómia és Pszichológia Tanszék, a Műszaki Pedagógia Tanszék, az Oktatásinnovációs és Felnőttképzési Központ legújabb kutatásainak, projektjeinek bemutatására is. A program egyik komponense az alábbi témakörökre fókuszál:
- a műszaki és humán szakterület szakmai pedagógusképzésének módszertani támogatása, képzés-, és tartalomfejlesztés.
- a képzésben résztvevő tanárjelöltek szakmai gyakorlatához szükséges fejlesztések megvalósítása
- a pedagógusképzők kutató- és szolgáltató hálózatának fejlesztése
A konferenciaprogram másik fele pedig a 3 dimenziós kollaborális környezetének ergonómiai, humán attitűdbeli kérdéseivel, szemmozgáskövetés integrálásával a szoftverek termékfejlesztés-menedzsment folyamatába, valamint a termékmenedzsment és szoftverergonómia különböző kérdéskörével.
A Magyar Tudomány Ünnepe részletes programja itt érhető el.