Időpont:
2018. november 28. 18:00 és 21:30 között
Helyszín:
Q épület, QB402 terem
Kategória:
Szimpózium
Szervezés:
BME-egyetem
Kapcsolattartó:
dr. Hercegfi Károly hercegfi@erg.bme.hu
Szinopszis
A tudomány és a gyakorlat a felhasználói élmény (user experience, UX) tervezése esetében nem esik messze egymástól.
Az első előadást Hercegfi Károly foglalja keretbe „Szoftver-ergonómiai és UX kutatások a BME Ergonómia és Pszichológia Tanszék alapításától a UIST 2018 konferencia "HCI ambassador" meghívásig” címmel, és azon belül villámprezentációk sora jelenik meg:
- Fiziológiai módszerek a használhatósági vizsgálatokban (Köles Máté)
- A usability és UX a szoftverfejlesztési folyamatokba különböző cégeknél különbözőképpen épül be (Szabó Bálint)
- Szemmozgásvezérlésű szoftverek fejlesztése a mozgássérültségből adódó nehezebb kognitív fejlődés segítéséhez (Pulay Márk)
- Team-munkát támogató szoftverek használhatósági vizsgálata (Geszten Dalma)
- Játékosítás (gamification) és e-learning (Tóth Áron)
- Pozitív pszichológia a UX-ben (Gadanecz Péter)
- Szemmozgáskövetés megfogható termékek használhatósági vizsgálatához (B. Horváth Mária)
- Mobil alkalmazások termékélménye affinity diagrammal elemezve (Lógó Emma és Kapusy Kata)
A második részben két, a tanszékhez közeli cég UX gyakorlatáról számol be Köles Máté (Emarsys) és Hámornik Balázs (RapidMiner)
Ezek után kötetlen beszélgetés következik.
További információ itt található.
A Magyar Tudomány Ünnepe valamennyi BME programja itt érhető el.